Hulp op afstand
Een snelle manier om direct uw problemen op uw computer op te lossen, of om een en ander uit te leggen over een applicatie, is d.m.v. van een directe verbinding met uw computer. Op deze manier kan snel naar de oplossing worden gezocht zodat u snel weer verder kunt gaan met uw werkzaamheden. Op uw verzoek bekijken we gezamenlijk naar het probleem op uw eigen computer.
In overleg met de helplijn kunnen wij u remote support via TeamViewer bieden. Om dit te starten klikt u op één van de onderstaande buttons. Hiermee wordt TeamViewer gedownload. Als u dit vervolgens opstart, krijgt u een code en een wachtwoord te zien, die u kunt doorgeven aan onze helpdeskmedewerker.
Roundcube voor e-mail
Voor de door ons gehoste domeinen en hostingpakketten stellen wij diverse programma’s ter beschikking. Een ervan is RoundCube webmail. Dit programma wordt u als een gratis service aangeboden. Aan het gebruik ervan kunt u geen rechten ontlenen omdat deze service niet is gekoppeld aan enige betaalde (webhosting) service.
Cloud Drive
U kunt hier ook de laatste versie van de Synology Drive client downloaden. De software kunt u HIER vinden.
Ticket maken
Heeft u een vraag over de door u afgenomen diensten of een probleem waar u zelf niet uitkomt, en u heeft hierbij onze hulp nodig? Dan is het verstandig om een ticket aan te maken zodat uw bericht direct bij onze helpdesk terecht komt.
Liever direct contact?
Indien u liever persoonlijk uw vragen wilt stellen dan kan dit natuurlijk ook. Belt u ons gerust.