Hulp op afstand

Een snelle manier om direct uw problemen op uw computer op te lossen, of om een en ander uit te leggen over een applicatie, is d.m.v. van een directe verbinding met uw computer. Op deze manier kan snel naar de oplossing worden gezocht zodat u snel weer verder kunt gaan met uw werkzaamheden.  Op uw verzoek bekijken we gezamenlijk naar het probleem op uw eigen computer.

TeamViewer support bij Macrorom ICT-services

In overleg met de helplijn kunnen wij u remote support via TeamViewer bieden. Om dit te starten klikt u op één van de onderstaande buttons. Hiermee wordt TeamViewer gedownload. Als u dit vervolgens opstart, krijgt u een code en een wachtwoord te zien, die u kunt doorgeven aan onze helpdeskmedewerker.

TeamViewer voor Windows

TeamViewer voor MAC iOS

TeamViewer voor Linux etc

Roundcube voor e-mail

Voor de door ons gehoste domeinen en hostingpakketten stellen wij diverse programma’s ter beschikking. Een ervan is RoundCube webmail. Dit programma wordt u als een gratis service aangeboden. Aan het gebruik ervan kunt u geen rechten ontlenen omdat deze service niet is gekoppeld aan enige betaalde (webhosting) service.

Roundcube webmail
Roundcube is een web gebaseerd programma dat u overal ter wereld waar u toegang tot het internet heeft kunt gebruiken. Het programma kunt u vinden op deze locatie. Voor administratieve zaken met betrekking tot uw e-mail account(s) kunt u aanloggen met uw persoonlijke account. Dit programma kunt u HIER vinden. De Engelstalige handleiding voor RoundCube webmail kunt u HIER downloaden.

Cloud Drive

U kunt hier ook de laatste versie van de Synology Drive client downloaden. De software kunt u HIER vinden.

Ticket maken

Heeft u een vraag over de door u afgenomen diensten of een probleem waar u zelf niet uitkomt, en u heeft hierbij onze hulp nodig? Dan is het verstandig om een ticket aan te maken zodat uw bericht direct bij onze helpdesk terecht komt.

Macrorom ICT-services helpdesk
Heeft u een account dan kunt u een ticket voor de Helpdesk aanmaken. Een team van specialisten zal dan dit probleem voor u gaan proberen op te lossen, en de oplossing ook op de Informatie en Helpdesk pagina plaatsen, zodat ook anderen hier iets aan hebben. Klik op de knop hierna om een ticket aan te maken. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Ik heb een support account

Liever direct contact?

Indien u liever persoonlijk uw vragen wilt stellen dan kan dit natuurlijk ook. Belt u ons gerust.

Macrorom ICT-services helpdesk
De service van Macrorom ICT-services verzekert u van continue ondersteuning bij het uitvoeren van uw ICT-werkzaamheden. De helpdesk ondersteunt gebruikers, en netwerkbeheertaken kunt u overlaten aan een specialist op dat gebied. Neemt u gerust contact op met ons zodat wij met u de mogelijkheden kunnen bespreken. Tel.: +31 (0)72 203 5001

iTop ITILMicrosoft Team Foundation serverPHP MySQL Dolibarr ERP/CRMDolimed softwareDolibarr preferred partnerKringloop Macrorom ICT-services Scrum RUP Agile methods used by Macrorom

Ter verbetering van onze dienstverlening wordt op deze website van Macrorom ICT-services gebruik gemaakt van cookies.